برای هر کمپانی سعی در معرفی و ارائه محصولات در قالب نسخه های چاپی به شیوه تاثیرگذار کاری چالش برانگیز و مشکل است. یک تبلیغ چاپی خنده دار با یک ایده ای خنده دار آغاز می شود، اما باید به این ایده هنرمندانه روح بخشید و آن را به یک جلوه بصری زیبا تبدیل کرد. برای اینکه تبلیغ تاثیرگذارتر شود باید در آن از متن های جذاب در آن استفاده کرد، مثلا فلان هنرمند از اینجا دیدن کرده است و یا فلان بازیگر در اینجا غذا خورده است. در این صورت مردم یکدیگر را خبر می کنند تا به گاه شما بیایند.
تبلیغ Sooruz: Wake’N’Country
تبلیغ Waterloo Gin: Punch
تبلیغ مایع سفید کننده و جرم گیر Cepacol Plus: جلاد
تبلیغ فست فوer King: کیف
تبلیغ گوشی تلفن همراه Sonimtech: آخرالزمان
چاپ و تبلیغات تبلیغ ,ایده ,تبلیغاتی ,پوسترهای تبلیغاتی منبع
درباره این سایت