قیمت نصب فلاش تانک توکار در مقایسه با قیمت نصب فلاش تانک روکار کمی متفاوت است. در واقع هزینه نصب فلاش تانک روکار ارزانتر از دستمزد نصب فلاش تانک توکار محاسبه می شود. اما مزایای فلاش تانک توکار ارزش این را دارد که اجرت نصب فلاش تانک را کمی بیشتر پرداخت کنیم.

در ادامه مطلب درباره هزینه نصب فلاش تانک و موارد مر بوط به آن خواهیم گفت. اگر شما می خواهید دستمزد نصب فلاش تانک را مناسب حساب کنید این کار را به خدمت از ما بسپارید.

 

قیمت نصب فلاش تانک چگونه محاسبه می شود ؟

نرخ نصب فلاش تانک از عوامل زیادی تاثیر می گیرد اما معمولا قیمت پایه آن طبق قیمت لوله کشی ساختمان 98 محاسبه می شود که از سمت اتحادیه لوله کشی ساختمان تعیین می شود اما آن مقدار از هزینه نصب فلاش تانک که ممکن است کم و یا زیاد شود به خدمات جانبی بستگی دارد . قیمت دستمزد لوله کشی آب ، اجرت نصب فلاش تانک ، نوع لوله کشی ، جنس لوله ، مصالح مورد نیاز و … از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت نصب فلاش تانک می باشد  .به طور کل محاسبه دقیق هزینه نصب فلاش تانک قبل از مشاهده کار امکان پذیر نمی باشد .

 

 رایج ترین مشکلات فلاش تانک چه چیزهایی می باشند ؟

بهتر است قبل از تعمیر فلاش تانک ،مشکل کار مشخص شود تا هم تعمیرات در زمان کمتری انجام شوند و هم برای تهیه ی قطعات مورد نیاز اقدام شود. برای عیب یابی فلاش تانک مسئله ای که می تواند کمک زیادی به شما کند آشنایی با رایج ترین مشکلات فلاش تانک می باشد ما در زیر چندین مورد از این مشکلات را برای شما آورده ایم :

 

 آب بندی فلاش تانک

از مشکلاتی که ممکن است به دلیل آب بندی نشدن و یا درست آب بندی نشدن هنگام نصب فلاش تانک به وجود بیاید سرریز شدن آب به داخل کاسه توالت می باشد که این مشکل باعث می شود علاوه بر به هدر رفتن آب و بالا رفتن هزینه قبض آب ، زائدات توالت هم به طور کامل تخلیه نشوند .

 

خراب شدن فلوتر

اگر مخزن به طور کامل پر نمی شود و آب زیادی برای شستشوی توالت وجود ندارد مشکل از فلوتر می باشد . وظیفه فلوتر کنترل سطح آب می باشد .البته بهتر است قبل از تعویض فلوتر شیر آب را چک کنید که به طور کامل باز شده باشد .

 

به چه دلایلی بهتر است برای نصب فلاش تانک توکار اقدام کنید ؟

فلاش تانک ها به دو نوع توکار و روکار تقسیم می شوند اما امروزه با گسترش آپارتمان نشینی و کوچک شدن خانه ها معمولا لوله کش ساختمان نصب فلاش تانک توکار را به مشتری پیشنهاد می دهد زیرا این نوع فلاش تانک علاوه بر کم حجم بودن و اشغال فضای کم مزایای زیر را برای مشتری  دارند :

 

طول عمر بیشتر

تکنولوژی ساخت و مصالح استفاده شده در این نوع فلاش تانک ها باعث شده است که برند های معروف فلاش تانک توکار آن  را گارانتی 5 تا 15 ساله کنند که نشان دهنده تضمینی برای طول عمر زیاد آن می باشد .

 

تمیزی بیشتر

از آنجایی که این نوع فلاش تانک ها در داخل تعبیه می شوند پس نیازی نیست شما هر بار بعد از شستشوی سرویس بهداشتی به نطافت فلاش تانک نیز بپردازید .

 

مصرف کمتر آب

از آنجایی که فلش تانک های توکار به گونه ای عمل می کنند که مقدار کم آب را با فشار زیاد خارج می کنند پس نسبت به فلاش تانک های روکار آب کمتری را مصرف می کنند و به دلیل فشار زیاد تمیزی بیشتری را به همراه دارند .

 

 خدمت از ما چه خدماتی را در راستای نصب فلاش تانک ارائه می دهد ؟

از آنجایی که نیروهای متخصص خدمت از ما برای هر نصب و تعمیر هر نوع فلاش تانک و لوله کشی تعلیم دیده اند پس این توانایی را دارند که هر گونه خدمات جانبی در راستای نصب فلاش تانک را در کمترین زمان  و با مقرون به صرفه ترین اجرت نصب فلاش تانک به شما ارائه دهند.ما در زیر خلاصه ای از خدماتی را که شما می توانید درخواست دهید را آورده ایم :

 

نصب و تعمیر فلاش تانک سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

سرویس فلاش تانک

ارائه تمام خدمات لوله کشی

نصب و تعمیر فلاش تانک توکار، روکار، دو زمانه و اتوماتیک

تهیه و نصب قطعات فلاش تانک

ارائه خدمات مورد نیاز برای فلاش تانک های اخوان ،راسان ، قهرمان و …


تاسیسات تانک ,فلاش ,قیمت ,لوله ,توکار ,هزینه ,فلاش تانک ,تانک توکار ,مورد نیاز ,تانک ارائه ,تعمیر فلاش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید اینترنتی مطالب جالب در مورد زیبایی فروشگاه اینترنتی 12کالا حسین قلندری شرکت تابلو برق سازی نورآسا chideman24 تعطیلی مدارس چگونه بدني زيبا و خوش فرم داشته باشيم